Saturday, March 26, 2011

My Playful Kitten

video

watak utama,
manja, kitten yg bulu lebat,
yg bulu gelap, Damia.
yg asyik nak makan, Letto ..
satu lg kitten, Kiko.

Damia memang jeles klu kiten main bola tu,
pasti dia masukan tangan nya kt dalam laluan tu bagi bola tu jgn berjalan ...

12 comments:

  1. Assalamualaikum aby...

    Dia geram tak dapat tangkap bola tu. Cuba bagi bola yg besar kat belakang dia kejar tak? Manja aktif sangat tak jemu dia membelek bola tu....

    ReplyDelete
  2. diekor ni main sampai boring ek bro? :)

    Damia tuh dah flat je..macam malas nak layan dah.. ke dah kenyang sangat?

    Kiko tuh cute la bro... :)

    ReplyDelete
  3. salam k zakie,
    2 ekor kitten tu, manja n kiko beza umo tk sampai sebulan. memang kedua nya very aktif dan akrab.
    kedua2 nya saize sama cume ketebalan bulu jer yg membezakan ...

    ReplyDelete
  4. salam KC,
    kiko tu anak Nini yg baru mati tu,
    bapak nya Shah Rukh Khan ( tengok gamba kt tepi)
    mesti nanti dia saiz besar sbb bapanya lebih dari 7 kg ...
    damia tu, gitu la... saja mengacau

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    Kalau kat rumah saya, bola ping-pong diikat dengan benang...tak le bola tu pegi jauh bila di tampo dek kucing saya.

    Mesti mahal landasan bola tu kann??

    ReplyDelete
  6. salam AH,
    aby plak suka gumpalkan kertas, buat bola,
    depa main tendang tendang lps tu.
    blh cuba juga bola pingpong mcm AH kata..
    landasan tu, tk tau harga nya ..
    sbb wf yg beli ...

    ReplyDelete
  7. Klw boleh, nak suh diorang jadi kitten jer selama2nya... cute sgt..

    ReplyDelete
  8. amboiii gebas gebus belaka, gewam je tgk!

    ReplyDelete
  9. salam rosma ...
    klu blh memang gitula,
    cuma tk dapat jer, hukum alam kan ..
    tunggu 2 bulan lagi.
    waktu yg sesuai utk dihantar ke Cat Show ..

    ReplyDelete
  10. salam mm,
    gebas gebus yer ..
    menarik ayat tu ...

    ReplyDelete
  11. Uncle Aby,
    Gendang gendut tali kecapi
    Kenyang perut suka hati
    Besok main-main bola lagi...
    teeheehee...purrr....meow!

    ReplyDelete
  12. salam CiS,
    cik adik nak kemana
    bila2 blh main bola dgn angelina ..

    ReplyDelete